Az áru kézbesítése

Az áru küldése a GLS szállítmányozó társasággal:

  • a termékeknél, melyek éppen nincsenek raktáron, általában a jobb oldalon fent megtalálható az elérhetőségről szóló tájékoztatás. Minden terméket, ami készleten van, 3 munkanapon belül kézbesítünk.

A termék elküldéséről a következő módokon tájékoztatást kapsz:

  • az elküldés napján e-mailt kapsz tőlünk,
  • a kézbesítés napján SMS-t kapsz, melyben ott lesz a csomagod száma, elérhetőség a futárra és a kézbesítés előrelátható időpontja, esetleg az utánvétel összege (hacsak természetesen nem választottál más fizetési módot vagy nem jutalomról, ajándékról van szó).

A csomag elküldése előtt lehetőséged van:

  • módosítani a kézbesítés napját, ha az előre jelzett időpont ne felel meg,
  • az interneten nyomon tudod követni a csomagodat, ahol az esetleges címmódosítást is megadhatod,
  • ezeket azonban csak addig lehet, amíg tőlünk el nem megy a csomag, aztán mindent megteszünk, ami tőlünk telik, ;)
  • 27500 Ft összegű rendelés felett nem számolunk fel szállitási költséget

A csomagot nyomon követheted:

  • a GLS társaságnál itt.

Összefoglalás:

FIGYELEM!
Banki átutalás esetén nem számlázunk díjat.

Szállítás

27500 Ft-ig

28000 Ft felett

Futár

1851 Ft

0 Ft

Szállítási feltételek

1. Az áru a kiállított minták, katalógusok, típuslevelek alapján árusitjuk az eladó internetes áruházában.
2. Az eladó köteles teljesíteni a vásárló rendelését és a rendelés leadásától számított 30 napon belül kézbesíteni a rendelést.
3. A vásárló az árut köteles az eladó számára elküldött rendelésben feltüntetett helyen köteles átvenni. Ha az áru kézbesítése késni az eladó hibájából, akkor a szállítási időt az eladó egyoldalúan meghosszabbíthatja, akár ismételten is, amiről a vásárlónak igazolást ad ki. Ha a vásárló az árut az adásvételi szerződésben megadott határidő után 7 nappal nem veszi át, a rendelés kötelező érvényű átvételekor vagy az eladó által egyoldalúan meghosszabbított határidőkor az eladó a vásárlónak raktárdíjat számlázhat, ami 3100 Ft minden raktározott napra. 14 nap eltelte után, miután a vásárló az árut átvehette volna, az eladó visszaléphet az adásvételi szerződéstől és az árut egy harmadik személynek eladhatja. A harmadik személynek történő eladást követően a vásárló által kifizetett előleg teljes egészében szerződéses bírságnak számol fel, amit a vásárló köteles az eladónak kifizetni.
4. Az eladónak jogában áll felszólítani a vásárlót, hogy a szerződésben meghatározott határidő előtt vegye át a terméket.
5. A termék kézbesítésének helye az a hely, ami az eladó által jóváhagyott megrendelésben szerepel, hacsak a szerződő felek nem egyezek meg az adásvételi szerződésben másképp.
6. Ha az eladó az árut az adásvételi szerződésben megadott helyre kézbesíti, a vásárló köteles személyesen vagy egy általa megbízott személy által az árut átvenni és aláírni az áru kézbesítéséről és átvételéről szóló protokollt. A szerződésben feltüntetett, felhatalmazott harmadik személy köteles az eladónak bemutatni a szerződés eredetijét vagy annak másolatát, a fizetést igazoló dokumentumot, valamint az írásos felhatalmazást. Ha az áru kézbesítését meg kell ismételni a vásárló távolléte miatt, akkor ez ezzel járó költségeket a vásárló téríti, leginkább a megismételt árukézbesítést a szerződésben megadott helyre, valamint a raktározással járó költségeket az általános üzleti feltételek eme cikkelyének 2. pontjába foglaltak alapján. Az áru kézbesítettnek van tekintve, amint a jóváhagyott rendelésben megadott címre kiszállították és fizikailag átvettnek akkortól, amikor a vásárló, vagy az általa felhatalmazott személy átvette vagy elutasította az áru átvételét, amit a szállító megjelöl az áru kézbesítéséről és átadásáról szóló protokollban.
7. A vásárló kötelesen a csomagot leellenőrizni, tehát az árut és annak csomagolását azonnal az átvétel után. Abban az esetben, ha a vásárló megállapítja, hogy az áru vagy annak csomagolása sérült, ezt a tényt köteles közölni a szállítóval és a jelenlétében ellenőrizni az áru állapotát. Ha az ellenőrzés során megállapítja, hogy az áru sérült, akkor a vásárló köteles kiállítani az áru sérülésének mértékéről és természetéről szóló jelentést, aminek valóságát a szállító igazol. Az így kiállított jelentés alapján az eladó megkezdheti a hiba elhárítását, vagy kedvezményt adhat az árura vagy, ha a hiba nem hárítható el, akkor a vásárlónak új terméket ad.
8. Ha az üzleti feltételek 2. pontjában leírtak alapján az árut nem kézbesítik határidőn belül, akkor a vásárlónak jogában áll visszalépni a szerződéstől és az eladó köteles visszaadni a vételárat vagy annak már kifizetett részét a szerződés visszalépésétől számítva legkésőbb 15 napon belül, méghozzá a vásárló által megadott számlára való átutalással.

< Vissza