FAQ

1. Eredeti a termék?

  • Igen. Minden termék, ami az üzletünkben található, eredeti. Nem hamis és nem utánzat. A termékeink eredetiségét 5 éves tapasztalattal és több tízezer elégedett és visszatérő vásárlóval garantáljuk. Leginkább a márkanevünkkel.

2. A STREET FASHION & CLOTHING STORE – DISTRICTFX.HU-n vásárolok. Mit jelentenek ezek a fogalmak?

A megrendelés állapota a következő lehet:

  • Új - webáruházunk rendszere a megrendelést fogadta és nyilvántartásba vette. A megrendelés feldolgozásra vár, amikor a raktározó és logisztikai csapat aktívan dolgozni kezd vele.
  • Feldolgozás - a megrendelés a feldolgozás szakaszában van. A raktározó és logisztikai csapat biztosítja, hogy a lehető legrövidebb időn belül eljusson hozzád megrendelésed.
  • Elküldve - a megrendelést elküldtük és már úton van hozzád :-)

3. Törölhetem vagy módosíthatom megrendelésem?

  • Igen - ha még az árut nem küldtük el. Megrendelésed töröltetheted vagy bármikor módosíthatod.
  • Nem - ha a megrendelést elküldtük és már a szállítmányozónál van, ez azt jelenti, hogy már nincs a mi hatáskörünkben, s a futárszolgálatnál található.

Ha töröltetni vagy módosítani szeretnéd a rendelésed, akkor ne habozz és lépj kapcsolatba velünk online chat-en vagy e-mail-ben - hello@districtfx.hu.

4. Hogyan találom meg a ruházat és a cipő megfelelő méretét?

  • Minden terméknél megtalálod a mérettáblázatot. Ez a táblázat segít, hogy kiválaszd a megfelelő méretet. Ha segítségre lenne szükséged, akkor ne habozz és lép velünk kapcsolatba. Szívesen segítünk. :-)

5. Olyan méretre van szükségem, ami a terméknél nincs feltüntetve. Hogyan rendeljem meg?

  • Ha a terméknél nincs olyan méret, amire szükséged van - az azt jelenti, hogy abbana méretben a termék jelenleg nem elérhető. Ellenőrizd később az elérhető méreteket, mivel a termékek elérhetőségét naponta aktualizáljuk és előfordulhat, hogy később az általad keresett méret újra elérhető lesz. De fel is hívhatsz minket a(z) - email: hello@districtfx.hu.

6. A megrendelt árut visszaküldhetem vagy kérhetem annak cseréjét egy másikra?

  • Igen - minden megrendelt terméket vissza lehet küldeni vagy lehet kérni a cseréjét egy másikra. A megrendelt termékek teljes más termékre becserélhetők vagy más méretre cserélhetők, ha az eredeti valamiért nem felel meg. Ha a csere lehetősége nem felel meg neked - akkor visszafizetjük a termék árát. Cserére az áru átvételétől számított 14 napon belül van lehetőség. További információkat az árucseréről és a reklamáció lehetőségeiről a panaszeljárás részben találsz.

7. A megrendelt termék nem felel meg az elvárásaimnak! Mi a teendő?

  • Garantáljuk a pénzvisszafizetést! Ha a termék, amit kézbesítettünk neked nem felelnek meg az elvárásaidnak, akkor lehetőséged van visszakérni a pénzed. Küldd vissza a terméket a kitöltött reklamációs nyomtatvánnyal együtt a címünkre, mi pedig átutaljuk a számládra a pénzt. További információkat a reklamáció lehetőségeiről a panaszeljárás részben találsz.

8. Hogyan járjak el reklamáció esetén?

  1. Töltsd ki a reklamációs nyomtatványt, amit a rendeléseddel együtt küldtünk el, de akár a honlapunkról is kinyomtathatod - itt megtalálod.
  2. A nyomtatványban nem felejtsd el feltüntetni a rendelés számát, a címed, a csere okát és az új terméket, amire cserélnéd a meglévőt. Pénzvisszafizetés esetén ne feledkezz el a bankszámládról. Ha postai utalványon kéred vissza a pénzt, akkor elég megadnod a címed, ám tudnod kell, hogy az ilyen pénzvisszafizetésért ...... forintos díjat számlázunk.
  3. A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül intézzük és a csereárut első osztályon vagy futáron küldjük az általad megadott címre. A reklamációkat nem küldjük utánvételre!

További információk a panaszeljárás részben.

9. Hogyan tudok fizetni a rendelésért?

A megrendelt árut három módszerrel lehet kifizetni:

  • utánvétellel - az áru átvételekor a futárnak fizetsz,
  • banki átutalással - az áru elküldése előtt,
  • hitelkártyával egyenesen a honlapunkon - a rendelés elküldésekor.

10. Hogyan kézbesítik nekem az árut, milyen hosszú ideig tart a kiszállítás és mennyibe kerül?

Az áru kézbesíthető:

  • a GLS futárával - ár .... Ft és a kézbesítés ideje 3-10 munkanap.

FIGYELEM! Ha a megrendelés ...... forint feletti, akkor mi álljuk a szállítási költséget, Te nem fizetsz semmi. ;)

A kézbesítés módját Te, mint ügyfél választod ki az szerint, hogy számodra melyik az előnyösebb.

11. Mennyi ideig tart az áru kézbesítése?

  • Minden terméknél fent jobb oldalon fel van tüntetve a kézbesítés ideje. Ha az áru raktáron van, akkor 3 munkanapon belül már nálad is lesz. A termékeket minden nap küldjük, olyan gyorsan, ahogyan csak lehet. Minden azonban a termék elérhetőségétől függ, amit szintén a terméknél fent jobb oldalon találsz.

12. A terméket minél hamarabb kérem, egy bizonyos dátumra - születésnap, nyaralás, ajándékként és hasonlók. Megérkezik addig?

  • Ilyen esetben mindenképpen vedd fel a kapcsolatot az ügyfélközpontunkkal - email: hello@districtfx.hu. Az ügyfélközpontban dolgozó kollégáink szívesen ellenőrzik, hogy az általad kért időpont a mi részünkről megvalósítható-e és biztosítják a kérésed. Biztos, ami biztos, nem igaz? ;)

Ha a kérdésedre nem találtad meg a választ, írj az online chaten vagy e-mailt: hello@districtfx.hu

Street Fashion & Clothing Store - DistrictFX!