Garancia és jótállás

Online üzletünk az ügyfelei számára garantálja:

  1. az ügyfél által leadott rendelés idejében érvényes ár megtartása
  2. hibátlan és minőségi termék kézbesítése
  3. olyan mennyiségű és választékú termék kézbesítése, ami a rendelésben áll
  4. dokumentum elküldése elektronikus formában
  5. megalapozott reklamáció esetén pénzvisszafizetés

Nem vállalunk felelősséget:

  1. a késedelmi kiszállításért a szállító - a posta, a futár hibájából,
  2. a címzett áltat helytelenül megadott cím miatti késedelmi kiszállításért,
  3. a szállító okozta károkért (posta, futár). A láthatóan károsodott árut, ha az áru csomagolása sérült és hasonló sérülések esetén ne vedd át! Azonnal reklamálj a szállítónál itt - a szállítási szolgáltatás reklamációja, aki a csomagot kézbesítette.

Pénz visszafizetési garancia

Ha nem vagy elégedett a termékekkel, mi garantáljuk a pénz visszafizetést. A pénz visszafizetés határideje a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének 53.§-ának 7. bek. alapján 14 nap a szerződéstől való visszalépéstől számítva (nálunk azonban 15 nap).

Az árut sértetlenül és eredeti állapotában, minden tartozékával együtt kell visszaküldeni, beleértve a reklamációs nyomtatványt. Hogyan járj el reklamáció esetén, megtalálod a Reklamációk és termékcsere részben.

Jótállási idő

A fogyasztói szerződések teljesítésével járó jótállási idő (a Szlovák Köztársaság 40/1964-es törvénye és annak módosításai) minimum 24 hónapra van meghatározva, vagy az áru fogyasztási dátumának felső határa. A jótállási idő a fogyasztó általi átvételtől számítódik. A jótállásra való jogosultság lejár abban az esetben, ha a termék mechanikailag sérült. A jótállás továbbá nem vonatkozik a természeti csapások által, valamint a helytelen használat, karbantartás miatti károsodásra.